Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten Voor de verzendingen binnen Nederland geldt het volgende tarief.

€ 4,20 voor een boek

€ 0,95 voor elk extra boek tot een maximum totaal van € 7,95

na-leveringen worden gratis verzonden

waarom verzend/handelingskosten bij Licenties Losse Licenties worden via de email verzonden. Vaak voor onze inkoopprijs. voor de inkoop en afhandeling worden kosten gemaakt in tijd en techniek. Dit wordt verrekend met de verzend/handelings kosten

Verzendt u door geheel Nederland Ja, wij verzenden door geheel Nederland

Verzendt u naar het buitenland In goed overleg verzenden wij ook naar het buitenland. Er zijn wel extra kosten. Dit wordt vooraf met u gecommuniceerd.

Ik wil een boek snel hebben maar er staat geen 24uur tekentje bij het boek. Doorgaans is dan een boek niet binnen 24 uur te leveren. U kunt voor alle zekerheid even bellen of mailen. Niet alle voorraadboeken staan met het 24uur logo aangemerkt. Als een boek niet in voorraad is kunnen wij u een indicatie van de levertijd geven.

Hoe weet ik of mijn bestelling bij ons is aangekomen? U krijgt per email een verwerkingsbericht toegezonden.

Ik wil een (deel)bestelling annuleren. Neem contact op met de Studieboekhandel. Lees ook de leveringsvoorwaarden.

Ik kan het boek niet vinden! Als het boek niet in de lijsten staat, en ook niet in de webwinkel-database, kijk dan eerst of het niet een syllabus van de school betreft. Je kunt ons een email zenden.

Wat betekenen de gele tekentjes die bij de boeken staan? Dit zijn boeken waarop een korting van toepassing is. Zie de voorwaarden van het kortingprogramma.

Prijzen, titels en EAN/ISBN nummers? Er wordt bijzonder veel zorg besteed aan EAN/ISBN-, prijs- en titelinformatie. De digitale bestellijsten worden samengesteld door je opleiding en door ons gecontroleerd.

Prijzen van buitenlandse titels zijn koersafhankelijk en kunnen fluctueren Indien er een nieuwe druk verschijnt van een boek, wordt de prijs door de uitgever opnieuw vastgesteld. Alle prijzen zijn onder voorbehoud, inclusief BTW.

Ik heb een verkeerd boek besteld Neem contact op met de boekhandel en leg je probleem voor. Lees ook de leveringsvoorwaarden.

Ik kan mijn boekenlijst niet vinden het kan zijn dat de lijst bij ons nog niet bekend is. Indien u zelf al weet welke boeken u nodig heeft kunt u deze ook via "ZOEK EEN BOEK" bestellen.

Je hebt je boek beschadigd ontvangen, het is een misdruk, of er ontbreken bladzijden? Neem contact op met de boekhandel, wij zorgen voor een nieuw exemplaar ter omruiling.

Wanneer ligt mijn bestelling klaar? Je ontvangt hierover bericht. Je kunt ook de status van je bestelling bekijken via het internet op de pagina ordertracking. Je ontvangt een berichtkaart via de Post of een berichtgeving van de Email.

Regels bij het bestellen Belangrijk, voor Online licenties en boekencombinaties met een Online licentie geldt geen retourrecht. Dus bestel zorgvuldig. Bij twijfel eerst vragen, wij helpen u graag. Voordat het boek de klant bereikt zijn er door de boekhandel werkzaamheden verricht. Ondanks alle automatisering blijft het een buitengewoon arbeidsintensief product. Als uw bestelling geheel of gedeeltelijk is binnengekomen dient u deze ook af te nemen. Bestel daarom zorgvuldig. Indien u niet zeker bent van een boek bestel deze dan op het moment dat het duidelijk is. Foutief bestelde boeken mogen slechts onder bepaalde voorwaarden retour. Dit ter beoordeling van de boekhandel. Algemeen worden daarbij de volgende regels gehanteerd: het boek is onbeschadigd en onbeschreven het boek is geen voor ons speciale (print on demand) of geimporteerde uitgave het boek is binnen 14 dagen na verzenddatum bij ons retour aanwezig het boek wordt voor maximaal 90% vergoed.

Levering op rekening Enkel aan bedrijven wordt op rekening geleverd, mits bij de bestelling een bestelbon of verklaring wordt meegeleverd.

Geschil neem contact op via info@studoeboekwinkel.nl voor een passende oplossing U kunt als consument een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR-platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Mijn vraag staat niet in de lijst...... Mail ons op info@studieboekwinkel.nl

Kan ik mijn boeken terugbrengen? Binnen 10 dagen na aankoop kunt u de boeken retourneren Voorbij deze periode is geen retour mogelijk. De maximum retourvergoeding bedraagt 90% van de aanschafprijs, vermeld op de aankoopbon. De boeken dienen onbeschadigd - in nieuwstaat zijn. Dit ter beoordeling van de boekhandel.

Er zijn uitzonderingen:

Voor Online licenties en boekencombinaties met een Online licentie geldt geen retourrecht. Dus bestel zorgvuldig. Bij twijfel eerst vragen, wij helpen u graag.

Speciaal voor u in het buitenland bestelde boeken worden niet teruggenomen. Print on Demand titels worden speciaal voor u gemaakt en worden niet teruggenomen. Boeken van niet reguliere uitgevers (stichtingen/verenigingen) worden niet teruggenomen.

Indien een opleiding besluit een boek in een klas niet te gebruiken, wordt eerst toestemming bij de uitgever gevraagd en zal de retourprocedure klassikaal plaatsvinden.

Kan ik mijn bestelling annuleren? Ligt het boek al voor je klaar, of is het onderweg naar ons dan zijn hieraan kosten verbonden. Wij brengen u 10% van de verkoopprijs in rekening als deelname in de gemaakte kosten (deze zijn aanmerkelijk hoger)

Wat is de levertijd? - indicatie 24uurs leveringen binnen 24 uur de boeken zijn voorzien van het 24 uur logo Reguliere levering 4-6 dagen. Speciale boeken uitgevers en stichtingen 6-10 dagen. Buitenlandse boeken 5-14 dagen. sterk afhankelijk van land van uitgifte en land van herkomst,

indicatie geldend voor leverbare boeken Voor specifieke informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bijdruk Is een boek in bijdruk, dan zijn ze gewoon op en wordt er een nieuwe voorraad van gemaakt. Ook een bijdruk kan over een langere periode niet leverbaar zijn

Herdruk Is een boek in herdruk dan is het tijdelijk niet leverbaar omdat er een nieuwe versie van verschijnt. Een levertijd is vaak niet betrouwbaar aan te geven, omdat de uitgeversinformatievaak niet correct is.

ISBN Het ISBN nummer bestaat niet meer en heet nu EAN nummer of ISBN13. Het bestaat uit 13 posities.

Uitverkocht Een boek is uitverkocht betekent dat een boek niet meer leverbaar is en ook niet meer gemaakt wordt. Soms wordt in overleg met de school naar een alternatief gezocht.

Manco Een boek hoort in de zending te zitten maar is echter niet aanwezig. De levering is met enkele dagen vertraagd.

In Nota (In Bestel) Als een boek in Nota wordt gehouden betekent het dat het boek iets later komt, de bestelling blijft genoteerd

Uitgever Is de producent van boeken aan de boekhandel

Hardback Boek met een hard kaft

Paperback Boek met een zacht kaft

Boekenkoers De prijs van een buitenlands boek wordt deels bepaald door de koers van Dollar of Pond. en kosten van transport. Door een grote inkoop bij de belangrijkste uitgevers proberen wij de kosten omgerekend zo laag mogelijk te houden ten voordele van een voor u gunstige constante eindprijs. B.L. Mulder is een zelf-importerende boekhandel

EAN Ieder boek heeft zijn eigen codenummer. Alle Nederlandse boeken beginnen met 97890.

Een EAN nummer bestaat altijd uit 13 posities.

Krijgt een titel een nieuwe druk dan krijgt het ook een ander EAN nummer. Naast het EAN nummer gebruikt boekhandel Mulder ook nog een 3 of 4 cijferige code in combinatie met de opleidingsnaam.

Dit maakt bestellen nog eenvoudiger